1. Scopul acestei politici

Aceasta Politica de confidentialitate & prelucrare a datelor personale (denumita in continuare „Politica”) are scopul de a va informa despre modul in care TATAR VISION, cunoscuta sub brandul generic „Ionut Tatar” (la care vom putea face referire si prin „noi”, „Organizatia” sau „Intreprinderea”) trateaza confidentialitatea datelor pe care le colecteaza si atunci cand ni le furnizati prin folosirea acestui site, incluzand orice fel de date pe care ni le veti da atunci cand, de exemplu, va abonati la newsletter-ul nostru, participati la una din promotiile noastre sau achizitionati un produs sau un serviciu.

Site-urile noastre nu sunt destinate copiilor sub 16 ani, nu colectam si nu ne dorim sa colectam in mod constient date referitoare la copii. Pentru acest lucru depunem toate diligentele necesare pentru a verifica, in mod rezonabil, ca persoana care ne furnizeaza datele nu este un copil, conform termenilor definiti mai sus – raspunderea pentru orice fel de informatie care ne este furnizata cu eludarea acestor dispozitii fiind in totalitate a persoanei care ne transmite aceste date.

Este important sa cititi aceasta politica impreuna cu toate notificarile privind prelucrarea & confidentialitatea datelor pe care le vom furniza cu diferite ocazii cand va colectam sau prelucram datele personale pentru ca a fi in permanenta pe deplin informat de ce si cum folosim aceste date. Aceasta politica vine ca o adaugire la celelalte notificari si nu are intentia de a le elimina.

2. Cine suntem?

Mai jos gasiti si datele noastre de identificare:

Denumire: TATAR VISION
Sediul social: 40 Avenue des Pavillons Sous Bois, 93600 Aulnay Sous Bois, France
Numar registrul comertului: 819 933 797 R.C.S Bobigny
Cod unic identificare: 81993379700014
Telefon: (+33) 06 73 95 61 81
E-mail: office@ionuttatar.ro

In masura in care aveti nelamuriri, observatii sau reclamatii cu privire la noi sau la datele personale pe care le prelucram pentru tine si modul in care asiguram confidentialitatea acestor date, ne puteti trimite oricand un e-mail la adresa de mai sus sau la adresa indicata in sectiunea […]

3. Drepturi de autor

Compania in calitate de autor, proprietar, administrator ale site-ului ionuttatar.ro si subdomeniile acestuia sau site-urile afiliate precum academiascaleup.ro, afacereza.ro, smartstartup.ro sau scaleup1000.ro (denumite in continuare in mod individual „Site-ul” si in mod colectiv „Site-urile”), colecteaza si prelucreaza datele personale apartinand persoanelor care acceseaza Site-ul, in conformitate cu prevederile legale in materie de prelucrare a datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date. Prin aceasta politica, va spunem ce informatii colectam despre dumneavoastra in calitate de utilizator al Site-ului (denumit in continuare „Utilizatorul”), modul in care le utilizam (prelucram), precum si optiunile pe care le aveti cu privire la aceste date

Aceasta Politica are aplicabilitate asupra tuturor dispozitivelor utilizate in scopul accesarii website-ului ionuttatar.ro, cum ar fi, dar fara a se limita la dispozitive de tip smartphone si tableta, laptop, smartwatch, precum si orice alt dispozitiv cu o conexiune la internet care permite accesarea de la distanta a Siteului. Compania detine toate drepturile de autor asupra intregului continut pe care Compania il posteaza pe site, persoanele care acceseaza Site-ul neavand niciun drept asupra continutul, incluzand, fara limitare, reproducere, copiere, distribuire, modificare etc.

In cazul in care nu sunteti de acord cu termenii si conditiile legate de utilizarea acestora (expuse in acest document din punct de vedere al protectiei datelor cu caracter personal, dar si in restul documentelor existente pe website din punct de vedere al informatiilor confidentiale, etc.), va rugam sa nu utilizati site-ul ionuttatar.ro.

4. Schimbari la aceasta politica

Aceasta politica a devenit aplicabila la nivel de Companie la data indicata in partea de sus a acestei pagini web. In masura in care vom considera necesar, aceasta politica poate suporta modificari ocazionale. Atunci cand vom face modificari, politica actualizata va fi publicata pe aceasta pagina, indicand totodata si data de la care ea a devenit aplicabila. Intr-un asemenea caz, va ramane la latitudinea Companiei daca va notifica persoanele asupra acestor modificari in alt mod decat simpla afisare pe website, precum si modalitatea in care se va efectua (e-mail, pop-up, slide bar, announcement etc.).

Va incurajam sa cautati actualizari si modificari la aceasta politica prin verificarea acestei date atunci cand accesati site-urile noastre si aplicatiile mobile. Va vom anunta cu privire la orice modificari ale acestei politici care ar putea afecta semnificativ modul in care utilizam sau divulgam informatiile dumneavoastra personale inainte ca schimbarea sa devina efectiva prin intermediul unui mesaj de pe acest site, atunci cand acest lucru va fi posibil.

5. Legaturi catre alte site-uri

Site-ul este face parte dintr-un ansamblu care include si paginile de pe retelele sociale, respectiv Facebook: https://www.facebook.com/ionuttatarr/, Instagram: https://www.instagram.com/ionuttatarr/ si serviciul de contact WhatsApp la numarul de telefon 0673956181. Chiar daca noi ne folosim de aceste platforme pentru a intra in legatura cu dumneavoastra si a va prezenta informatii utile sau a va oferi oportunitatea de a plasa o comanda pentru un produs sau un serviciu, acestea sunt guvernate de propria lor politica de confidentialitate, pe care va incurajam sa o cititi aici: Facebook, Instagram, Youtube, WhatsApp.

Pe Site sau pe paginile retelelor sociale amintite anterior pot exista link-uri catre alte site-uri asupra carora Compania nu are niciun control, link-urile respective nefiind un indiciu de interdependenta/conectivitate cu entitatile respective. In cazul in care vizitati unul dintre aceste siteuri web, va recomandam sa va familiarizati cu regulile de utilizare a respectivului site web, politica de confidentialitate si prelucrare a datelor, precum si cu standardele de securitate folosite. Compania nu este responsabila pentru expresiile si procedurile folosite de operatorii acestor site-uri web, dumneavoastra fiind singurul responsabil pentru transmiterea datelor personale pe aceste site-uri.

6. Modul de conduita al Utilizatorilor

Prin accesarea Site-ului, va obligati sa respectati regulile legale in vigoare ale Romaniei atunci cand utilizati acest Site, sa actionati invariabil in conformitate cu bunele moravuri si cu respectivele reguli si sa nu distrugeti in niciun fel reputatia si drepturile Companiei sau ale altor utilizatori.

7. Raspunderea

Toate riscurile care v-ar putea afecta in urma utilizarii acestui Site sunt in intregime responsabilitatea dumneavoastra si Compania nu este responsabila pentru acestea. Toate litigiile aparute in legatura cu utilizarea Site-ului vor fi solutionate de instanta competenta material si teritorial din Romania

De asemenea, sunteti raspunzator pentru orice fel de comentarii, review-uri sau mesaje transmise prin intermediul Site-ului sau pe paginile retelelor sociale aferente si care ar putea afecta alte persoane sau Compania. Desi depunem eforturi in mod constant pentru a sterge sau elimina aceste mesaje sau comentarii, este posibil ca, din cauza timpului scurt, sa nu putem actiona cu promptitudine asupra tuturor aspectelor semnalate. In cazul in care vor exista pretentii din partea Companiei sau a tertelor persoane cu privire la continutul postat, ne rezervam in totalitate dreptul de a ne recupera integral prejudiciul de la dumneavoastra.

8. Informatii despre prelucrarea datelor cu caracter personal

8.1 Cui se aplica aceasta politica?

Potrivit legislatiei, in calitate de Utilizator al Site-ului sunteti o persoana beneficiara a serviciilor noastre (inclusiv prin achizitionarea unor produse fizice). Indiferent ca o faceti personal, prin reprezentant sau ca sunteti persoana de contact a unei companii sau persoana aflata intr-o relatie de orice fel cu Compania noastra, sunteti o ,,persoana vizata”, adica o persoana fizica identificata sau identificabila.

Pentru a fi complet transparenti in privinta prelucrarii de date si pentru a va permite sa va exercitati cu usurinta, in orice moment, drepturile, am implementat masuri pentru a facilita comunicarea dintre noi, operatorul de date si dumneavoastra, in calitate de persoana vizata.

8.2 Respectarea reglementarilor legale privind protectia datelor cu caracter personal

n cursul activitatii sale curente, Compania prelucreaza anumite date personale referitoare la clientii, utilizatorii si angajatii sai si isi asuma rolul de operator de date cu caracter personal in legatura cu prelucrarea acestor date personale.

Atunci cand prelucreaza date cu caracter personal, Compania isi desfasoara activitatea in conformitate cu reglementarile legale, in special cu Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (denumit in continuare „Regulamentul general privind protectia datelor” sau „GDPR/RGDP”).

In conformitate cu dispozitiile mai sus mentionate privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, Compania prelucreaza si administreaza datele cu caracter personal in scopurile enumerate mai jos, avand implementate solutii tehnice, organizatorice si de securitate in linie cu reglementarile legale..

Pe parcursul utilizarii Site-ului, Compania depune toate diligentele necesare pentru a pastra confidentialitatea datelor personale transmise de Utilizatori prin intermediul Site-ului, atat direct, cat si indirect.

Politica aceasta descrie modul in care Compania si afiliatii sai colecteaza si utilizeaza datele personale ale utilizatorilor/angajatilor pentru a putea furniza produsele si serviciile oferite.

Exemple de operatiuni care se incadreaza aici includ, dar nu se limiteaza la urmatoarele:

  • asistenta clienti, care implica solicitarea de informatii sau depunerea de reclamatii, activitati post-vanzare, inclusiv servicii de relatii cu clientii, informarea utilizatorilor/clientilor cu privire la evaluarea serviciilor oferite (feedback);
  • ducerea la indeplinire a concursurilor organizate de Companie prin intermediul Site-ului sau al retelelor sociale;
  • livrarea premiilor castigate sau a produselor comandate;
  • informatii despre servicii, conturi, programe, concursuri si tombole;
  • prezentarea de oferte speciale, promotii personalizate, mesaje publicitare, promovarea de produse si evenimente, programe de loialitate sau alte scopuri de marketing;
  • mentinerea, imbunatatirea si analizarea site-urilor web, a produselor si serviciilor pe care le oferim;
  • mentinerea de inregistrari adecvate pentru scopuri administrative interne, mentinerea functionalitatii site-urilor noastre web si mentinerea relevantei acestora pentru nevoile clientilor;
  • furnizarea de informatii privind produsele comercializate;
  • furnizarea de informatii importante privind siguranta produselor;
  • pentru activitati specifice departamentului de resurse umane, in situatia in care sunteti interesat sa fiti parte din echipa noastra si ati trimis un CV la departamentul Resurse umane prin intermediul Site-ului, in sectiunea dedicata sau ati fost redirectionat catre pagina de contact;
  • pentru a raspunde solicitarilor venite pe adresa de contact a Companiei sau in sectiunea dedicata in Site;

Datele personale vor fi pastrate atata timp cat este necesar pentru scopurile mentionate mai sus sau, acolo unde cazul, in conformitate cu prevederile legale (cum ar fi, spre exemplu, in cazul organizarii concursurilor).

8.3 Operatorul de date cu caracter personal. Cine suntem?

Dupa cum ati vazut sau urmeaza sa vedeti, va solicitam anumite date personale in functie de stadiul in care va aflati in Site. In materia datelor personale, suntem un operator de date cu caracter personal. In aceasta calitate, ne revin si o serie de obligatii, printre care cea de a va informa cu privire la datele pe care le prelucram, modalitatea in care o facem, ce drepturi aveti si cum puteti exercita aceste drepturi.

Mai jos gasiti si datele noastre de identificare:

Denumire: LIFEGURU S.R.L
Sediul social: 40 Avenue des Pavillons Sous Bois, 93600 Aulnay Sous Bois, France
Numar registrul comertului: 819 933 797 R.C.S Bobigny
Cod unic identificare: 81993379700014
Telefon: (+33) 06 73 95 61 81
E-mail: office@ionuttatar.ro

n masura in care aveti nelamuriri, observatii sau reclamatii cu privire la noi sau la datele personale pe care le prelucram pentru dumneavoastra, ne puteti trimite oricand un e-mail la adresa de mai sus.

8.4 Ce informatii colectam?

Datele personale sau informatiile personale inseamna orice fel de informatie despre un individ care poate ajuta la identificarea acelei persoane. Aici nu includem si acele date unde identitatea a fost eliminata (datele anonimizate).

In functie de produsele, serviciile sau functionalitatile de care doriti sa beneficiati, va trebui sa prelucram anumite date personale, care, in general, vor fi dupa caz urmatoarele (aceasta lista este orientativa si va fi, acolo unde este cazul, detaliata):

Categoria Date incluse
Date de identificare nume, prenume, numele societatii, numarul de inregistrare la registrul comertului, cod unic de identificare, numele de utilizator (username) sau un identificator similar, starea civila, functia, data nasterii, genul, limba in care doriti sa interactionati cu noi, tara etc.
Date de contact adresa de facturare, adresa de livrare, adresa de e-mail, numarul de telefon
Date financiare informatiile privind platile sau pe cele privind cardul/contul bancar, informatii despre achizitii
Date de tranzactionare detalii privind platile de la si catre dumneavoastra si alte detalii privind produsele si serviciile pe care le-ati achizitionat de la noi
Date tehnice adresa de IP (internet protocol), datele de login, tipul de browser si versiunea, setarile privind locatie si fusul orar, plug-inurile de browser si versiunile acestora, sistemul de operare, platforma de operare si alte tehnologii de pe dispozitivele pe care le folositi pentru a accesa acest Site
Date de profil username, parola, comenzile facute de tine, interesele si preferintele dumneavoastra, feedbackul oferit, raspunsurile oferite la sondaje
Date de utilizare Informatii despre cum utilizati Site-ul nostru, produsele si serviciile
Date de marketing & comunicare Preferintele dumneavoastra de a primi materiale de marketing din partea noastra si din partea tertelor noastre parti si metodele preferate de comunicare
Date biometrice Imagini foto-video din cadrul evenimentelor la care participati (ie. masterclassuri, workshop-uri, webinarii, live-uri pe retelele sociale, conferinte, seminare, alte evenimente) sau atunci cand ne oferiti testimoniale pe suport foto-video.

De asemenea, colectam, folosim si partajam in orice scop Date Agregate, precum date statistice sau demografice. Datele Agregate pot deriva din datele dumneavoastra personale, dar nu sunt considerate date personale in sensul legii intrucat aceste informatii nu dezvaluie in mod direct sau indirect identitatea dumneavoastra.

De exemplu, am putea agrega Datele de utilizare ale dumneavoastra pentru a calcula procentajul de utilizatori care acceseaza o functionalitate specifica a site-ului. Cu toate acestea, in cazul in care combinam sau corelam Datele Agregate cu datele dumneavoastra personale astfel incat sa va putem identifica in mod direct sau indirect, vom trata datele combinate rezultate ca date personale care vor fi utilizate asa cum este descris in acest document

NU colectam niciun fel de Categorii Speciale de Date Personale despre dumneavoastra (asta include detalii despre originea rasiala sau etnica, opiniile politice, confesiunea religioasa sau convingerile filozofice sau apartenenta la sindicate si prelucrarea de date genetice, de date biometrice pentru identificarea unica a dumneavoastra, de date privind sanatatea sau de date privind viata sexuala sau orientarea sexuala). De asemenea, nu colectam informatii despre condamnari penale si infractiuni.

Veti vedea ca pe masura ce folositi Site-ul nostru, colectam informatii despre dumneavoastra si despre serviciile pe care le folositi.

Informatiile pe care le colectam se incadreaza in trei categorii diferite:

Sursa Datele
Interactiune directa (informatii pe care le colectam de la dumneavoastra) Ne veti putea furniza in mod direct date despre dumneavoastra (precum Datele de identificare, Datele de contact si Datele financiare) prin completarea campurilor existente pe Site sau prin posta, email, telefon sau alta metoda pe care vi-o punem la dispozitie. Aici sunt incluse datele personale pe care ni le furnizati atunci cand:

  • doriti sa cumparati/beneficiati de unul din produsele sau serviciile noastre;
  • va faceti un cont la noi pe Site;
  • va abonati la serviciile sau publicatiile noastre (inclusiv newsletter);
  • solicitati materiale promotionale & marketing;
  • intrati intr-un concurs sau promotie, completezi un chestionar etc.;
  • participati la unul din evenimentele noastre, inclusiv webinarii;
  • ne dati un feedback etc.
Tehnologii automate sau interactiuni Pe masura ce utilizati Site-ul nostru, vom putea sa colectam in mod automat Date tehnice despre echipamentul pe care il folositi, modul in care navighezi si diferite tipare. Vom colecta aceste informatii prin utilizarea cookie-urilor, loguri de server si alte tehnologii similare.Va rugam sa cititi politica noastra de cookies pentru detalii suplimentare aici.
Terte parti sau informatii disponibile public Vom putea sa primim date personale care te va privesc din diferite terte parti (sau surse publice), cum ar fi:

  • Date tehnice de la urmatoarele terte parti:
    • furnizori de analitice (precum Google);
    • retele de advertising;
    • urnizori de informatii privind cautarile;
  • Date de contact, Date financiare si Date de tranzactionare de la furnizori de servicii tehnice, de plata sau de livrare;
  • Date de identificare si Date de contact de la brokeri/intermediari sau agregatori de date;
  • Date de identificare si Date de contact din surse publice (precum Registrul Comertului, ANAF etc.).

8.4.1 Informatiile pe care ni le furnizati

In calitate de client (utilizator care a achizitionat un produs sau un serviciu de pe Site) – unele informatii pe care le colectam sunt furnizate de dumneavoastra atunci cand utilizati serviciile noastre, achizitionati unul din produse, va abonati la newsletter sau intrati in contact cu noi pe paginile retelelor sociale, prin WhatsApp, e-mail sau alta modalitate de legatura. Acest lucru poate include numele si prenume, nume de utilizator, parola, adresa de e-mail, adresa postala, numarul de telefon, data nasterii, precum si orice alte informatii furnizate/cerute de noi. Orice informatie furnizata de dumneavoastra va fi luata in considerare si va dati in acest sens acordul ca datele dumneavoastra personale pot fi utilizate de Companie in scopurile enuntate mai jos.

Pentru aceste situatii, urmatoarele exemple de date cu caracter personal vor fi avute in vedere:

  • numele si prenumele dumneavoastra,
  • locul de resedinta,
  • adresa de e-mail,
  • data nasterii,
  • numarul de telefon,
  • detaliile platii,
  • atunci cand este cazul, informatii corespunzatoare despre comanda efectuata si
  • imagini foto-video cand participati la evenimente off-line sau on-line.

n acest caz, datele dumneavoastra personale sunt prelucrate in conformitate cu termenii & conditiile regasite pe Site si pe paginile retelelor de socializare aferente. Daca alegeti sa nu ne furnizati datele, nu vom putea sa finalizam comanda dumneavoastra, sa va raspundem cererilor, sa va inscriem in concursuri si promotii sau sa va permitem sa va bucurati de intreaga experienta destinata clientilor.

Datele personale ale clientilor sunt prelucrate cu urmatoarele scopuri:

  • ntru a facilita gestionarea comenzilor clientului respectiv;
  • marketing (de exemplu, ca parte a campaniilor de marketing ale Companiei, pentru a furniza informatii despre produse noi, pentru livrarea comunicarilor comerciale ale Companiei sau pentru furnizarea notificarilor privind premiile castigate si alte beneficii referitoare la client);
  • supravegherea satisfactiei clientilor.

In cazul concursurilor organizate pe Site sau prin intermediul paginilor de pe retelele de socializare, datele personale sunt prelucrate in scopul inmanarii premiilor castigatorilor unui concurs. Datele personale pot fi utilizate pentru a va trimite informatii despre produse, servicii, evenimente etc. pe care le oferim si le gazduim, cu conditia sa bifati casuta corespunzatoare acestei optiuni in formularul de inregistrare la Programul de fidelitate sau concurs (promotie) sau sa fi trimis astfel de date intr-unul din scopurile mentionate mai sus.

In calitate de utilizator – atunci cand folositi adresa de contact, numarul de WhatsApp aferent, ne scrieti pe una din paginile aferente retelelor sociale sau ne transmiteti o solicitare prin intermediul sectiunii dedicate din Site prin care ne solicitati anumite informatii despre Companie, doriti sa ne semnalati anumite aspecte etc. Pentru a va putea raspunde mesajelor trimise, Compania trebuie sa va prelucreze datele trimise.

Atentie! Orice informatie si date personale pe care le transmiteti prin vreo maniera sau alta Companiei intra sub raspunderea dumneavoastra in totalitate, dumneavoastra fiind singurul raspunzator pentru acuratetea informatiilor si datelor transmise catre Companie.

8.4.2 Informatiile pe care le colectam automat cu ajutorul tehnologiilor

Unele informatii sunt colectate automat de catre noi, inclusiv atunci cand accesati Site-urile noastre web sau cand utilizati in alt mod serviciile noastre. Aceste informatii includ:

  • Informatii cu privire la cumparaturi – putem colecta informatii despre tranzactiile dumneavoastra pe Site, inclusiv ce produse achizitionati, cat de des le accesati, daca ati achizitionat si alte produse, precum si orice recompense sau promotii asociate cumparaturilor.
  • Informatii despre dispozitiv si utilizare generala – este posibil sa colectam informatii despre browser-ul sau dispozitivul dumneavoastra. Aceste informatii pot include tipul de dispozitiv pe care il utilizati, sistemul de operare, browser-ul, furnizorul de servicii Internet, numele domeniului dumneavoastra, adresa de protocol internet (IP), dispozitivul si identificatorii de anunturi mobile, site-ul web care v-a trimis la Site, paginile web pe care le vizualizati (inclusiv data si ora la care le-ati vizualizat), serviciile sau functionalitatea pe care o accesati sau le folositi (inclusiv data si ora accesarii sau utilizarii), precum si subiectul anunturilor pe care faceti clic sau le vizualizati. Pentru a colecta aceste informatii, utilizam cookie-uri, semnalizatoare web si/sau tehnologii similare. Scopul prelucrarii acestor date este utilizarea lor de catre Companie pentru a compila statistici, prin folosirea Datelor Agregate, care analizeaza utilizarea site-ului si pentru a personaliza publicitatea catre Utilizatori, in masura in care au fost de acord cu acest aspect.

8.4.3 Date statistice & date anonime

Compania poate utiliza datele statistice sau datele anonime rezultate din prelucrare in urmatoarele scopuri:

  • pregatirea rapoartelor/analizelor;
  • colectarea informatiilor in scopuri proprii;
  • publicarea, promovarea, oferirea serviciilor oferite de Companie

8.4.4 Date de comunicare. Politica de cookies & alte tehnologii de urmarire.

Aceasta sectiune privind cookie-urile explica cum si de ce cookie-urile, identificatoarele web (web beacons), pixeli, gif-uri si alte tehnologii similare (denumite in mod colectiv ,,Cookie si alte tehnologii de urmarire”) pot fi stocate si accesate de pe dispozitivul dumneavoastra atunci cand utilizati sau vizitati Site-ul.

8.4.4.1 Ce sunt cookie-urile & alte tehnologii de urmarire?

Un ,,cookie” este un mic fisier text informatii care pot fi stocate pe calculatorul dumneavoastra sau pe dispozitive mobile, cu acces la Internet (smartphone, tableta sau alte dispozitive ce permit conectarea la internet si accesare unei instante web) atunci cand accesati Internetul. Cookie-ul este instalat prin solicitarea emisa de catre un web-server unui browser (ex: Internet Explorer, Chrome) si nu poate accesa informatiile de pe calculatorul/dispozitivul mobil al utilizatorului. Mentionam ca aceasta tehnologie nu contine programe software, virusi sau spyware.

Celelalte tehnologii de urmarire functioneaza similar cu cookie-urile si plaseaza mici fisiere de date pe dispozitivele dumneavoastra sau monitorizeaza activitatea dumneavoastra pe Site pentru a ne permite sa colectam informatii despre modul in care utilizati Site-ul. Acest lucru permite Site-ului sa recunoasca dispozitivul dumneavoastra de alti utilizatori ai Site-urilor. Informatiile furnizate mai jos despre cookieuri se aplica si acestor alte tehnologii de urmarire. Puteti gasi mai multe informatii la www.allaboutcookies.org si www.youronlinechoices.eu.

8.4.4.2 La ce folosim cookie-urile?

Utilizarea cookie-urilor – Utilizam cookie-urile si alte tehnologii de urmarire pentru a face Site-ul mai usor de utilizat si pentru a-l adapta mai bine intereselor noastre, prin ofertele noastre, la interesele si necesitatile dumneavoastra. Cookie-urile sunt utilizate si pentru a mari viteza viitoarelor dumneavoastra activitati si experiente pe site-ul nostru. Acestea se refera la preferintele dumneavoastra in materie de confidentialitate online sau publicitate relevanta. De asemenea utilizam cookie-uri pentru a compila statistici anonime, cumulate, care ne permit sa intelegem cum utilizeaza oamenii Site-ul si pentru a ne ajuta sa imbunatatim structura si continutul lui, excluzand identificarea personala a utilizatorului.

8.4.4.3 Ce tipuri de cookie folosim?

Compania utilizeaza doua tipuri de cookie-uri: ( ) cookie-uri de sesiune si (b) cookie-uri persistente .

Cookie-urile de sesiune sunt utilizate temporar si raman stocate in dispozitivul dumneavoastra pana cand va deconectati de pe site sau inchideti aplicatia (browser-ul web).

Cookie-urile persistente raman in dispozitivul dumneavoastra fie pentru perioada definita in parametrii cookie-ului relevant, fie pana cand dumneavoastra il stergeti. In general, stocam cookie-urile si fisierele din alte tehnologii de urmarire pentru o perioada de maxim 30 de zile.

Cookie-urilor pe care le folosim sunt incluse in una sau mai multe din urmatoarele categorii:

  • strict necesare: Aceste tipuri de cookie-uri sunt esentiale pentru prestarea serviciilor solicitate in mod specific de vizitatorii paginilor de internet. In lipsa lor, paginile de internet nu pot functiona si nu pot furniza serviciile solicitate.

O prezentare detaliata a cookie-urilor strict necesare ale paginii noastre de internet este redata mai jos:

Nume (ID cookie) Domeniul care amplaseaza cookieul Scopul cookieului Durata de viata
cristian_onetiu_session unicitate sesiune
XSRF-TOKEN securitate sesiune
  • de performanta: Aceste cookie-uri colecteaza informatii despre modul in care vizitatorii folosesc o pagina de internet, cum ar fi ce pagini sunt cele mai populare, ce metoda de conectare a paginilor este cea mai eficace si daca utilizatorii primesc mesaje de eroare de la paginile de internet. Aceste cookie-uri ne permit sa oferim utilizatorilor o experienta de utilizare de inalta calitate si totodata ne permit sa masuram audienta paginii de internet. Informatiile colectate de aceste cookie-uri nu identifica utilizatorii, ci doar au rolul de a contribui la imbunatatirea modului in care functioneaza pagina noastra de internet, prin transmiterea unor informatii care ne permit sa oferim in viitor o experienta personalizata.

Informatiile obtinute prin utilizarea cookie-urilor pot fi colectate numai in scopul medierii si efectuarii anumitor functii ale utilizatorilor. Aceste date sunt criptate intr-un mod care dezactiveaza accesul persoanelor neautorizate.

8.4.4.4 Ce sunt cookie-urile furnizate de terti?

In anumite situatii, Site-ul nostru apeleaza la cookie-uri pe care le ofera terte persoane. Va rugam sa retineti ca nu suntem raspunzatori pentru prelucrarea de catre acestia a datelor personale si va recomandam sa cititi politica lor de confidentialitate si de cookie

Spre exemplu, includem in aceasta categorie cookie-urile furnizate de terti precum YouTube (pentru redarea continutului video), Facebook (pentru afisarea paginii noastre de fani, evenimente etc.), Instagram (pentru afisarea feed-ului si a posibilitatii de a interactiunea cu postarile respective) etc.

Desi nu sunt obligatorii, este posibil ca daca alegi sa nu accepti aceste cookie-uri, experienta dumneavoastra cu Site-ul sa fie limitata (spre exemplu, sa nu puteti vizualiza elemente intregi existente pe o pagina, precum continutul video).

O prezentare detaliata a cookie-urilor strict necesare ale paginii noastre de internet este redata mai jos:

Nume (ID cookie) Domeniul care amplaseaza cookieul Scopul cookieului Durata de viata
ionut_tatar_session unicitate sesiune
XSRF-TOKEN securitate sesiune
8.4.4.5 Ce tipuri de tehnologii similare de urmarire folosim?

Pagina noastra de internet utilizeaza Google Analytics, un serviciu de analiza web oferit de Google, Inc. („Google”). Google Analytics utilizeaza cookie-uri pentru a ajuta pagina de internet sa analizeze modul in care utilizatorii folosesc pagina respectiva. Informatiile generate de cookie privind utilizarea Paginii de internet de catre dumneavoastra (inclusiv adresa dumneavoastra IP) vor fi transmise catre, si stocate de, Google pe servere din Statele Unite. Google va folosi aceste informatii in scopul evaluarii utilizarii Paginii de internet de catre dumneavoastra, pentru compilarea rapoartelor privind activitatea paginii de internet pentru operatorii paginii de internet si pentru prestarea altor servicii legate de activitatea paginii de internet si folosirea internetului. Google poate transfera, de asemenea, aceste informatii unor terte parti daca legea ii impune acest lucru, sau daca terte parti prelucreaza informatiile in numele Google. Google nu va asocia adresa IP-ului dumneavoastra cu nicio alta data detinuta de Google. Puteti refuza utilizarea cookies-urilor prin selectarea setarilor corespunzatoare pe browser-ul dumneavoastra. In eventualitatea in care optati sa faceti acest lucru este posibil sa nu puteti utiliza intreaga functionalitate a paginii de internet.

Puteti afla mai multe informatii despre politica de confidentialitate a Google Analytics aici.

Pentru a dezactiva optiunea Google Analytics, puteti accesa urmatorul link

De asemenea, folosim si tehnologia furnizata de Facebook, prin intermediul Facebook Pixel si Facebook Custom Ads.

Facebook Custom Ads reprezinta un set de cookie-uri care urmareste interactiunile tale cu Site-ul nostru, pentru a va oferi publicitate personalizata pe Facebook unde sunteti un utilizator inregistrat al unui astfel de serviciu. Adresa ta de e-mail criptata este de asemenea distribuita de noi sau de furnizorii nostri de servicii terti, cu Facebook in acest scop

Facebook Pixel este folosit pentru a urmari nivelul de conversie din anunturile Facebook si pentru a viza utilizatorii cu anunturi Facebook pe baza actiunilor pe care le intreprind pe site-ul nostru.

Acest pixel inregistreaza informatii despre sesiunea de browser a unui utilizator, pe care o trimite catre Facebook, impreuna cu o versiune anonimizata a ID-ului Facebook si adresa URL vizualizata. Acest lucru ne permite sa directionam anunturile noastre Facebook catre publicul persoanelor care au vizitat site-ul.

Datele personale ale utilizatorilor sunt prelucrate sub rezerva consimtamantului lor, care este voluntar si este furnizat de Utilizator atunci cand acesta acceseaza Site-ul.

Majoritatea browserelor de Internet sunt setate initial pentru a accepta automat cookie-uri. Puteti modifica setarile pentru a bloca cookie-urile sau pentru a fi notificat in momentul cand sunt trimise cookie-uri catre calculatorul sau dispozitivul dumneavoastra mobil (smartphone, tableta). In cazul in care anulati cookie-urile pe care le utilizam, nu veti mai primi informatii personalizate atunci cand vizitati Site-ul. Daca utilizati mai multe dispozitive pentru a vizualiza si a accesa Site-ul (de ex. calculatorul, smartphone, tableta, etc) va trebui sa va asigurati ca fiecare browser de pe fiecare dispozitiv este setat astfel incat sa corespunda preferintelor dumneavoastra de cookie. Prin accesarea „cookie settings” existent in browserele utilizate de dumneavoastra veti gasi indicatii care va explica cum puteti schimba setarile cookie-urilor. Aceste setari se gasesc de regula in „optiuni” sau in meniul de „preferinte” al browserului. Pentru mai multe detalii puteti folosi si optiunea „ajutor” a browserului dumneavoastra.

Browser-ul va poate permite sa stergeti toate cookie-urile dupa inchiderea sa. Totusi, aceasta optiune duce la stergerea cookie-urilor permanente care v-ar putea stoca preferintele si setarile personalizate de pe paginile de internet pe care le vizitati cu regularitate. Cu toate acestea, puteti pastra cookie-urile dorite, deoarece browser-ul dumneavoastra va poate permite sa specificati ce pagini de internet au intotdeauna sau nu au niciodata permisiunea de a folosi cookie-uri

Puteti gasi detalii suplimentare privind modul in care puteti sterge cookie-urile sau modul in care puteti gestiona cookie-uri pe diferite browsere de internet accesand link-urile de mai jos:

FirefoxChromeiOS

9. Cum utilizam informatiile obtinute?

Compania colecteaza aceste informatii pentru a va putea oferi produsele si serviciile Companiei, pentru a imbunatati oferirea serviciilor, precum si pentru a dezvolta tehnologii noi care sa vina in ajutorul dumneavoastra.

In concret, utilizam informatiile:

  • pentru a va putea livra produsele si serviciile achizitionate;
  • pentru a va transmite informari comerciale periodice;
  • pentru a va tine la curent cu ultimele noutati ale noastre;
  • pentru a imbunatati siguranta si securitatea utilizatorilor si ale serviciilor noastre;
  • pentru asistenta oferita utilizatorilor;
  • pentru cercetare si dezvoltare;
  • pentru a permite comunicarile catre sau intre utilizatori;
  • in legatura cu proceduri legale.

Compania nu vinde si nu distribuie informatiile dumneavoastra personale catre terti in scopuri de marketing direct al tertilor.

9.1 Furnizarea serviciilor si asigurarea functiilor

Compania utilizeaza informatiile colectate pentru a furniza, a personaliza, a mentine si imbunatati produsele si serviciile sale. Acest lucru include utilizarea informatiilor pentru:

  • crearea si actualizarea contului dumneavoastra pe Site;
  • confirmarea identitatii dumneavoastra si/sau a societatii pe care o reprezentati;
  • permiterea accesului la contul dumneavoastra si vizualizarea statusului precum si a tranzactiilor efectuate;
  • realizarea operatiunilor interne necesare pentru furnizarea serviciilor noastre, inclusiv depanarea erorilor de software si operationale, realizarea analizelor de date, testarea, studierea, monitorizarea si analizarea utilizarii si a tendintelor de activitate;
  • activitati specifice departamentului de resurse umane, in situatia in care sunteti interesat sa fiti parte din echipa noastra si ati trimis un CV la departamentul Resurse umane prin intermediul Site-ului;

9.2 Asistenta pentru clienti

Compania foloseste informatiile furnizate de dumneavoastra (precum istoricul din aplicatie sau de pe Site, comentarii sau review-uri lasate pe platformele de socializare sau transmise prin e-mail, modalitatile de plata, date personale etc.) pentru a imbunatati serviciul de asistenta oferit utilizatorilor, cum ar fi pentru:

  • a investiga si rezolva problemele dumneavoastra;
  • a monitoriza si imbunatati raspunsurile primite de la asistenta pentru clienti;

9.3 Cercetare si dezvoltare

Compania este intr-un proces continuu de imbunatatire a serviciilor si produselor oferite catre clienti, prin cercetare si dezvoltare continua, pentru a furniza in mod constant servicii si produse de calitate.

De aceea, datele dumneavoastra sunt foarte importante pentru noi si le vom putea folosi pentru testare, cercetare, analiza si dezvoltare de produse. Acest lucru ne permite sa imbunatatim siguranta si securitatea serviciilor noastre, sa dezvoltam functii si produse noi si sa facilitam furnizarea si extinderea serviciilor noastre.

9.4 Mesaje

Compania poate folosi informatiile utilizate de dumneavoastra pentru a va oferi mesaje (prin intermediul platformei, al e-mailului, WhatsApp sau retelelor sociale) privind starea contului dumneavoastra, update-uri ale Site-ului si ale platformelor sociale, loializare, recompensare, evenimente, servicii sau produse nou-introduse si alte asemenea, atunci cand consideram ca ati fi interesati.

9.5 Proceduri legale

Vom putea folosi informatiile pe care ni le furnizati pentru a investiga sau solutiona dispute, reclamatii sau orice probleme existente privind utilizarea produselor ori pentru orice alt scop permis de legislatia aplicabila. De asemenea, Compania va putea transmite informatiile furnizate in conformitate cu solicitarile venite din partea organelor jurisdictionale ce au competenta privind accesul la aceste informatii, precum anchete penale, dosare aflate pe rolul instantelor judecatoresti sau in procedura prealabila etc.

9.6 Transferul informatiilor obtinute

Nu vom divulga datele dumneavoastra personale decat in scopurile si catre tertii descrisi mai jos

Tert (denumire) Scop (serviciu prestat) Politica confidentialitate
MailChimp Trimitere newsletter https://mailchimp.com/legal/privacy/
Facturezi Gratuit Online (FGO) Emitere facturi, intocmire documente contabile https://www.fgo.ro/termeni/confidentialitate
MiniCRM Sistem de gestiune a relatiei cu clientii (CRM – Customer Relationship Management) https://www.minicrm.ro/politica-datelor/
Talent LMS Accesul la cursurile online oferite de Academia Scale-Up 1000 https://www.talentlms.com/privacy

Datele personale pot fi distribuite catre orice alta societate membra a grupului nostru, in cazul in care consideram ca acest lucru este in interesul nostru legitim pentru scopuri administrative interne (de ex. stocarea de date) sau pentru auditarea si monitorizarea proceselor noastre interne

Vom putea distribui datele cu caracter personal cu si/sau catre societati din grupul nostru daca acestea ne furnizeaza produse si servicii, cum ar fi sistemele IT.

9.7 Transferul datelor cu caracter personal in strainatate

Colaboram cu o serie de parteneri si furnizori de servicii pe care ii selectam cu atentie, pentru a ne asigura ca datele dumneavoastra sunt in siguranta. Consideram important ca dumneavoastra sa fiti informati cu privire la locul in care sunt transferate datele pe care ni le furnizati.

Transferul de date cu caracter personal catre un stat tert poate avea loc numai daca statul catre care se intentioneaza transferul asigura un nivel de protectie adecvat

Transferul de date catre un stat a carui legislatie nu prevede un nivel de protectie cel putin egal cu cel oferit de Regulament General de Protectie a Datelor este posibil numai daca exista garantii suficiente cu privire la protectia drepturilor fundamentale ale persoanelor vizate. Aceste garantii vor fi stabilite de noi prin contracte incheiate cu furnizorii/prestatori de servicii catre care se va realiza transferul datelor tale personale.

Unii dintre furnizorii nostri de prestari servicii sunt/e posibil sa fie localizati in afara Spatiului Economic European (SEE), astfel incat procesarea din partea lor a datelor tale personale va implica un transfer de date in afara SEE.

De fiecare data cand vom transfera datele tale personale in afara SEE, ne vom asigura ca exista un nivel de protectia similar prin unul din urmatoarele mecanisme de salvgardare:

  • vom transfera datele tale personale catre tari unde s-a demonstrat de catre Comisia Europeana ca furnizeaza un nivel adecvat de siguranta pentru datele personale. Pentru mai multe detalii, dati click aici.
  • cand apelam la anumiti furnizori de servicii, vom putea folosi anumite modele de contracte furnizate si aprobate de Comisia Europeana care ofera datelor personale aceeasi protectie pe care o au in Europa. Pentru mai multe detalii, dati click aici.
  • Cand apelam la furnizori din SUA, vom putea transfera datele daca acestia sunt parte a Scutului de Securitate UE-SUA care ii obliga sa ofere conditii similare de protectie pentru datele partajate intre UE si SUA. Pentru mai multe detalii, dati click aici.

In cazul in care Compania va fi obligata sa furnizeze date cu caracter personal sau nu i se permite sa faca acest lucru, numai datele necesare indeplinirii scopului strict al cererii vor fi divulgate.

9.8 Furnizarea de date catre terti

Compania poate dezvalui datele cu caracter personal catre terti. Compania furnizeaza partenerilor numai date cu caracter personal pe care le-a prelucrat deja, asupra carora au fost stabilite masuri tehnice si organizatorice pentru protectia datelor si s-au indeplinit celelalte obligatii care decurg din Regulamentul general privind protectia datelor. Partenerii Companiei au acces la datele cu caracter personal numai in masura necesara pentru indeplinirea sarcinilor lor.

Compania nu furnizeaza in niciun caz, contracost, date cu caracter personal tertilor

Categoriile de destinatari catre care se pot divulga datele personale colectate:

  • partenerilor contractuali ai Companiei (cum este cazul companiilor cu care ne aflam in relatii de parteneriat, dar numai in temeiul unui angajament de confidentialitate din partea acestora, prin care garanteaza ca aceste date sunt pastrate in siguranta si ca furnizarea acestor informatii personale se face conform legislatiei in vigoare);
  • furnizorilor de servicii care asigura Companiei servicii legate de plasarea datelor personale pe serverele Companiei, de gestionarea aplicatiilor pentru programele de fidelizare, de asigurare a platilor pentru achizitii de la Companie si evaluarea anchetelor de marketing (ex: servicii de marketing, servicii de plata / bancare sau alte servicii), inclusiv entitati care asista Compania in prelucrarea de date in calitate de imputerniciti, asiguratori etc.); Datele personale ale angajatilor Companiei sunt furnizate firmei externe de contabilitate, care compileaza inregistrarile contabile, fiscale si de salarizare ale Companiei;
  • autoritatilor competente (Parchet, Politie, instantele judecatoresti si altor organe abilitate ale statului), in baza si in limitele prevederilor legale si ca urmare a unor cereri expres formulate, precum si atunci cand sunt cerute in conformitate cu legislatia aplicabila;
  • altor companii din acelasi grup cu Compania, filialelor sale, si companiilor afiliate in scopul de management si analiza, luarea deciziilor, precum si alte scopuri de afaceri. De exemplu, putem partaja informatiile dumneavoastra cu filialele si companiile afiliate pentru a administra programele noastre de fidelizare sau de recompensare, comenzile si solicitarile de proces si pentru a extinde si promova ofertele noastre de produse si servicii,
  • specialisti, avocati, contabili si alti furnizori de servicii profesionale

De asemenea, vom putea transmite datele cu caracter personal unor terti:

  • in cazul in care ne solicitati sau ne dati acordul in acest sens;
  • persoanelor care pot demonstra ca detin autoritatea legala de a actiona in numele dumneavoastra;
  • in cazul in care este interesul nostru legitim sa facem acest lucru pentru a administra, extinde sau dezvolta activitatea comerciala;
  • in cazul in care avem obligatia de a dezvalui datele dumneavoastra personale pentru a respecta o obligatie legala, orice solicitare legala din partea autoritatilor guvernamentale sau executive, si dupa cum poate deveni necesar pentru a indeplini anumite cerinte de securitate nationala sau de aplicare a legii sau a de preveni anumite activitati ilegale;
  • pentru a raspunde oricaror pretentii, pentru a ne proteja drepturile noastre sau ale unui tert, pentru a proteja siguranta oricarei persoane sau pentru a preveni orice activitate ilegala; sau pentru a proteja drepturile, proprietatile sau siguranta Companiei, a angajatilor sai, a clientilor sai, a furnizorilor sau a altor persoane. Unii din acesti destinatari (inclusiv afiliatii nostri) pot utiliza datele dumneavoastra in tari aflate in afara Zonei Economice Europene.

10. Siguranta si securitate

Intelegem cat de importanta este confidentialitatea si securitatea datelor personale si luam masurile necesare pentru a proteja clientii nostri si alte persoane ale caror date le prelucram de accesul neautorizat al datelor personale, precum si de modificarea, divulgarea sau distrugerea neautorizata ale datelor pe care le prelucram in activitatea curenta.

Am implementat urmatoarele masuri tehnice si organizatorice de securitate a datelor cu caracter personal:

Politici dedicate. Adoptam si revizuim constant practicile si politicile interne de prelucrare a datelor personale (inclusiv masurile fizice si electronice de securitate), pentru a ne proteja sistemele de un eventual acces neautorizat sau alte posibile amenintari la securitatea acestora. Aceste politici sunt supuse unor verificari constante, pentru a ne asigura ca respectam cerintele legale si ca sistemele functioneaza in mod adecvat.

Minimizarea datelor. Ne asiguram ca datele tale cu caracter personal pe care le prelucram sunt limitate doar la cele necesare, adecvate si relevante pentru scopurile declarate in aceasta Nota.

Restrangerea accesului la date. Incercam sa restrangem cat mai mult accesul la datele cu caracter personal pe care le prelucram la minimul necesar: angajati, colaboratori si alte persoane care au nevoie sa acceseze aceste date pentru a le prelucra si a duce la indeplinire un serviciu. Partenerii si colaboratorii nostri sunt supusi unor obligatii stricte de confidentialitate (fie prin contract, fie legale).

Masuri tehnice specifice.Utilizam tehnologii care sa asigure securitatea clientilor nostri, incercand intotdeauna sa implementam cele mai optime solutii pentru protectia datelor. De asemenea, facem back-up-uri periodice de date pentru a le putea recupera in cazul unui eventual incident si avem implementate proceduri de audit periodice in privinta securitatii echipamentelor folosite. Totusi, niciun site web, nicio aplicatie si nicio conexiune la internet nu este complet sigura si de neatins (vezi NASA).

Asigurarea exactitatii datelor tale.Cateodata este posibil sa iti cerem sa confirmi exactitatea sau actualitatea datelor tale pentru a fi siguri ca ele reflecta realitatea.

Instruirea personalului. Ne instruim si testam constant angajatii si colaboratorii cu privire la legislatia si cele mai bune practici in domeniul prelucrarii datelor cu caracter personal.

Anonimizarea datelor. Acolo unde putem, incercam pe cat posibil sa anonimizam/pseudoanonimizam datele cu caracter personal pe care le prelucram, astfel incat sa nu mai putem identifica persoanele la care acestea se refera.

Cu toate acestea, desi depunem eforturi constante pentru a asigura securitatea datelor pe care ni le incredintezi, este posibil sa avem parte si de evenimente mai putin fericite si sa avem incidente/brese de securitate. In aceste cazuri, vom urma cu strictete procedura de raportare si notificare a incidentelor de securitate si vom lua toate masurile necesare pentru a readuce situatia la normal in cel mai scurt timp posibil

11. Pastrarea datelor

Compania pastreaza date cu caracter personal numai pentru perioada de timp necesara pentru atingerea scopului prelucrarii sale si face acest lucru conform regulilor specificate mai jos:

  • in cazul concursurilor organizate pe Site-uri sau pe retelele de socializare, datele personale sunt pastrate numai pentru perioada de timp in care participati la concursul respectiv (incluzand si procedura de livrare a premiilor), cu exceptia anumitor prevederi financiar-fiscale care pot impune o perioada mai mare de timp. Dupa aceasta data, vom putea pastra in continuare datele obtinute, dupa ce acestea au fost anonimizate, pentru a le folosi in scopuri statistice, pentru cercetare, dezvoltare, extinderea si imbunatatirea serviciilor oferite;
  • datele personale ale Utilizatorilor sunt pastrate pentru maximum doi ani de la ultima vizita pe Site. Ulterior acestei perioade, in cazul stergerii contului, Compania va putea pastra in continuare datele obtinute, dupa ce acestea au fost anonimizate, pentru a le folosi in scopuri statistice, pentru cercetare, dezvoltare, extinderea si imbunatatirea serviciilor oferite.
  • in cazul angajatilor, datele cu caracter personal sunt pastrate pe o perioada conforma cu termenele de arhivare prevazute de lege;
  • in cazul postarilor de pe retelele de socializare, evenimente, conferinte, materiale promotionale de orice tip (indoor/outdoor/format digital/format print), imaginile sau materialele foto-video ale Clientilor sau Utilizatorilor vor fi mentinute pana la o solicitare expresa a persoanelor care apar in astfel de materiale. Cu toate acestea, in cazul unei cereri de stergere, Compania isi rezerva dreptul de a nu da curs unei asemenea cereri daca considera ca interesul sau prevaleaza asupra interesului consumatorului/persoanei vizate.
  • imaginile inregistrate de camerele de securitate (in cazul in care evenimentele au loc la sediul Companiei) sunt pastrate pentru o perioada maxima de treizeci de zile;
  • pastram informatiile legate de tranzactii si statisticile de utilizare, conform reglementarilor, cerintelor fiscale si de asigurare precum si altor cerinte in vigoare acolo unde opereaza. Dupa aceasta perioada, Compania sterge sau trece sub anonimat aceste informatii in conformitate cu legile aplicabile.

Mai jos regasiti si o expunere a principalelor noastre activitati in relatie cu dumneavoastra si perioadele aferente de pastrare:

Scop Informatii suplimentare
Inregistrarea ca Utilizator Vom tine datele dumneavoastra pana in momentul in care decideti ca nu mai aveti statut de Utilizator (stergeti contul).
Incheierea si executarea contractului de vanzare sau prestari servicii pe care il inchei cu noi Vom prelucra datele dumneavoastra pe durata de timp necesara pentru a gestiona achizitionarea produselor sau a serviciilor pe care le cumparati, incluzand eventuale returnari, reclamatii, garantii sau plangeri legate de achizitionarea produsului sau a serviciului respectiv.
Solicitarile sau cererile efectuate prin intermediul Serviciului Clienti/Suport Vom prelucra datele cat timp este necesar pentru a satisface solicitarea sau cererea.
Marketing Vom prelucra datele pana va veti dezabona de la newsletter/alte metode de marketing.
Imbunatatirea serviciilor Vom prelucra datele punctual, doar pe perioada actiunii respective (ie. sondaj, formular de feedback etc.)
Proceduri de angajare In cazul in care aplicati pentru o pozitie la noi, dar procesul de recrutare nu este finalizat, vom pastra datele dumneavoastra personale pentru o perioada limitata de timp, conform politicii interne de prelucrare a datelor personale privind candidatii.

In cazul in care sunteti angajat al Companiei, vom pastra datele dumneavoastra personale pentru perioada legala prevazuta de lege acolo unde este obligatoriu si/sau pentru o alta perioada necesara pentru a duce la indeplinire interesele noastre legitime (spre exemplu, in ceea ce priveste solutionarea eventualelor proceduri disciplinare sau raspunderi patrimoniale), in conformitate cu politica de prelucrare a datelor personale privind angajatii, pusa la dispozitie.

Pe scurt, vom pastra datele dumneavoastra personale atata timp cat este necesar pentru a ne indeplini scopurile pentru care le-am colectat, inclusiv in scopul satisfacerii oricaror cerinte legale, contabile sau de raportare.

Incercam pe cat posibil sa stabilim de la bun inceput perioada necesara stocarii datelor cu caracter personal, insa acest lucru nu este intotdeauna posibil. Pentru a determina perioada de pastrare adecvata pentru datele cu caracter personal, luam in considerare valoarea, natura si sensibilitatea datelor personale, riscul potential de vatamare cauzat de utilizarea neautorizata sau divulgarea datelor dumneavoastra personale, scopurile pentru care prelucram datele personale si daca putem realiza aceste scopuri prin alte mijloace si cerintele legale aplicabile.

Prin lege trebuie sa pastram informatii de baza despre clientii nostri (inclusiv date de contact, identitate, date financiare si de tranzactionare) timp de 5 ani dupa ce acestia nu mai sunt clienti in scopuri fiscale.

In anumite circumstante, putem anonimiza datele tale personale (astfel incat acestea nu mai pot fi asociate cu tine) in scopuri de cercetare stiintifica, istorica sau statistica, caz in care putem folosi aceste informatii pe o perioada nelimitata fara a te anunta in prealabil.

Retineti faptul ca in anumite situatii expres reglementate, stocam datele pe perioada care ne este impusa de lege.

12. Stocarea datelor furnizate

Datele personale pe care ni le furnizati si pe care le prelucram sunt prelucrate in SEE („Spatiul Economic European”) si stocate in serverele din Europa. Cu toate acestea, aceste date pot fi prelucrate de personalul din afara SEE care lucreaza pentru noi sau pentru unul dintre partenerii nostri de afaceri sau furnizorii de servicii, precum Talent LMS, care sunt acoperiti de Scutul de Confidentialitate UE – SUA.

O lista completa a persoanelor sub-imputernicite terte detalii despre politicile lor de confidentialitate o vei putea gasi pe site-ul nostru atunci cand vor exista.

Unele tari din afara SEE nu pot oferi acelasi nivel de protectie adecvata a drepturilor si libertatilor dumneavoastra in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal; cu toate acestea, prin utilizarea serviciilor noastre, va dati consimtamantul ca datele dumneavoastra personale sa fie prezentate de catre Companie tertelor parti.

Va rugam sa ne contactati daca doriti mai multe detalii despre garantiile specifice aplicate transferului informatiilor dumneavoastra personale in afara SEE.

13. Scopul prelucrarii

Compania foloseste informatiile furnizate de dumneavoastra pentru a va oferi acces la:

  • produsele si ofertele noastre curente;
  • informari cu privire la activitatea Companiei
  • campaniile de marketing derulate de Companie;
  • diverse oferte promotionale derulate de Companie in mod curent sau in anumite perioade;
  • diverse campanii de care consideram ca ati fi la un moment dat in mod rezonabil interesat avand in vedere istoricul pe care il aveti cu Compania;

Pentru buna indeplinire a acestor servicii, Compania va putea folosi informatiile furnizate si in alte scopuri precum facturare, statistica, cercetare & dezvoltare etc. In masura in care Compania va considera ca informatiile furnizate vor putea fi folosite si in alte scopuri decat cele anterior mentionate, va informa imediat utilizatorii despre acest aspect.

14. Pe ce ne bazam cand prelucram datele dumneavoastra?

14.1 Prelucrarea datelor este necesara pentru a furniza serviciile pe care le solicitati

Compania trebuie sa colecteze si sa utilizeze anumite informatii pentru furnizarea serviciilor. Acestea includ:

  • informatii despre profilul utilizatorului pentru participare la promotii si concursuri, necesare pentru crearea si pastrarea contului, inclusiv pentru a confirma identitatea, si pentru a putea efectua sau primi platile;
  • * informatii despre candidati si angajati (CV-uri, documente necesare angajarii), documente necesare pentru verificarea indeplinirii conditiilor legale si a antecedentelor precum si alte informatii necesare pentru a permite Companiei sa incheie contractul de munca;
  • informatii despre Clienti sau Utilizatori (in scopul promovarii) in cazul participarii la evenimentele organizate de Companie, unde se vor putea face fotografii si inregistrari video cu participantii/persoanele care sunt prezente la eveniment, indiferent de calitatea acestora. Compania isi rezerva dreptul de a folosi asemenea date pentru promovarea ulterioara a altor evenimente/in activitatea curenta de promovare a Companiei pentru a arata altor persoane cum au fost evenimentele trecute, cu scopul de a creste interesul pentru evenimentele viitoare;
  • informatii despre tranzactii si cazuri introduse in platforma, care trebuie generate si pastrate in legatura cu modul in care utilizatorul interactioneaza cu produsele si serviciile de care beneficiaza;
  • * informatii despre utilizarea serviciilor Companiei, necesare pentru a mentine, optimiza si imbunatati serviciile.

14.2 Prelucrarea este necesara pentru interesele legitime ale Companiei

Compania colecteaza si utilizeaza informatiile personale in masura in care acest lucru este necesar pentru indeplinirea intereselor sale legitime. Aceasta include colectarea si utilizarea informatiilor:

  • pentru mentinerea si imbunatatirea sigurantei si securitatii utilizatorilor;
  • pentru a preveni, a detecta si a lupta impotriva fraudelor care ar putea avea legatura cu utilizarea serviciilor noastre;
  • pentru a furniza servicii de asistenta pentru clienti;
  • pentru a optimiza serviciul oferit si a dezvolta servicii noi;
  • in scop de cercetare, dezvoltare si analiza (includem aici analizarea tendintelor de utilizare pentru a imbunatati experienta utilizatorilor si oferirea de noi servicii)
  • pentru a stabili strategia de marketing si comunicare;
  • pentru a duce la indeplinire eventuale promotii, concursuri sau campanii organizate

14.3 Prelucrarea este necesara pentru a indeplini obligatiile legale ale Companiei

Compania se supune legii aplicabile din jurisdictia unde activeaza, iar anumite date personale vor trebui sa fie prelucrate in conformitate cu aceste reglementari (spre exemplu, obligatiile de a mentine inregistrarile financiar-contabile, documentele de angajare, informatiile privind solutionarea plangerilor etc.)

Totodata vor putea exista situatii in care Compania trebuie sa transmita datele dumneavoastra personale catre organele si autoritatile competente atunci cand li se cer aceste date pentru solutionarea sau prevenirea unor dispute.

14.4 Alte temeiuri

Compania foloseste diferite temeiuri de prelucrare a datelor furnizate de dumneavoastra, pentru a va putea oferi serviciile. Acestea sunt:

Elementul de date Temeiul prelucrarii
Nume, prenume, adresa de e-mail, numar telefon, Articolul 6 alin. (1) lit. b GDPR – pentru a indeplini contractul pe care il incheiati cu noi la distanta in momentul crearii unui cont pe Site cand vreti sa beneficiati de unul din produsele sau serviciile noastre
Nume, prenume, tranzactie, data, locatie Articolul 6 alin. (1) lit. b GDPR – in virtutea contractului pe care l-ati incheiat cu noi, fie la distanta, fie prin locatie, cu scopul de a colecta feedback de la dumneavoastra in ceea ce priveste experienta avuta si de a solutiona eventualele plangeri pe care ni le supui atentiei.
Date de facturare Articolul 6 alin. (1) lit. b GDPR – pentru a indeplini o obligatie legala prevazuta de legislatia aplicabila
Date de livrare (nume, prenume, adresa, telefon) Pentru a va putea trimite produsele comandate sau materialele incluse in anumite programe online pe care le achizitionati, precum si premiile obtinute in cadrul diferitelor campanii promotionale derulate de noi.
Activitati promotionale & marketing Articolul 6 alin. (1) lit. a) GDPR – consimtamant – in cazul marketingului direct, daca nu doriti sa primiti informatii si newsletterele privind activitatea noastra si serviciile oferite, puteti oricand sa va retrageti consimtamantul.

Articolul 6 alin. (1) lit. f) GDPR – interesul legitim – pentru a ne promova serviciile si produsele oferite pentru care puteti oricand sa va retrageti consimtamantul.

Date privind cardul de credit, schimburile de informatii intre utilizatori etc. Articolul 6 alin. (1) lit. f) GDPR – interesul legitim – vom putea folosi aceste date si altele asemanatoare pentru a putea imbunatati serviciile oferite, duce la finalizare procesul de tranzactionare, identificarea si rezolvarea problemelor utilizatorilor etc.
Imagini: fotografii si video de ambient; fotografii si video de prim-plan/portret (inclusiv testimoniale) Articolul 6 alin. (1) lit. f) GDPR – interesul legitim – vom putea folosi aceste date in vederea desfasurarii de activitati de marketing, publicitate pe canalele digitale de promovare a brandului Companiei de pe retelele de socializare si alte platforme online.

15. Datele care apartin minorilor

Compania nu urmareste in activitatile sale de prelucrare de date, prelucrarea datelor cu caracter personal ale minorilor sub 16 ani. O atentie deosebita se acorda pentru a se asigura ca orice prelucrare a datelor cu caracter personal ale minorilor se realizeaza in conformitate cu cerintele legale si in cazuri strict determinate.

Compania nu realizeaza activitati promotionale de marketing direct fata de minori. Minorilor care nu au implinit varsta de 16 ani nu li se permite solicitarea de servicii, nici sa comunice pe Site-ul Companie, si nici sa participe la concursuri, evenimente sau campanii ale Companiei, decat daca aceasta se realizeaza in numele minorului de catre reprezentantul legal sau tutorele minorului in cauza, conform legii.

Minorii sub varsta de 16 ani pot achizitiona produse sau servicii si solicita si primi comunicatii din partea Companiei numai daca au acordul reprezentantului sau tutorelui legal, conform legii.

De asemenea, orice persoana care ne furnizeaza datele personale prin intermediul Site-urilor sau alte aplicatii sau dispozitive acoperite de aceasta Politica garanteaza ca este major, respectiv are capacitate deplina de exercitiu.

Orice colectare sau prelucrare de date cu caracter personal ale minorilor se va realiza numai in conditiile legii, si avand in vedere cele de mai sus.

16. Drepturile dumneavoastra

In temeiul GDPR, aveti o serie de drepturi privind datele dumneavoastra personale:

Dreptul conferit nformatii suplimentare
Dreptul de acces Aveti dreptul de a ne cere informatii despre datele personale pe care le prelucram si care va vizeaza.

O sa incercam, pe cat posibil, sa va oferim informatiile despre datele dumneavoastra intr-o maniera cat mai clara, accesibila, structurata, care sa poata fi citita de o masina. Pentru a face acest lucru, va trebui sa fim siguri ca datele respective se refera la persoana dumneavoastra, astfel incat va vom identifica prin furnizarea unei copii de pe cartea de identitate.

Dreptul de rectificare Datele dumneavoastra ar trebui sa fie in permanenta actualizate si complete. Desi noi depunem toate eforturile pentru a ne asigura ca datele furnizate sunt mereu corecte, vom avea nevoie si de ajutorul dumneavoastra

Daca descoperiti ca datele dumneavoastra nu sunt corecte, ca au intervenit modificari sau ca doriti sa adaugati ceva, ne puteti trimite o solicitare prin care ne cereti sa rectificam acele date, fie ca vorbim de o actualizare, modificare sau completare.

Dreptul de stergere/dreptul „de a fi uitat” Ne puteti cere stergerea datelor dumneavoastra personale in urmatoarele cazuri:

    • datele cu caracter personal nu mai sunt necesare pentru indeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate sau prelucrate;
    • va retrageti consimtamantul pe baza caruia are loc prelucrarea;
    • va opuneti prelucrarii atunci cand prelucrarea datelor cu caracter personal are drept scop marketingul direct;
    • datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal;
    • datele cu caracter personal trebuie sterse pentru respectarea unei obligatii legale.
    • datele au fost prelucrate de la un minor fara acordul parintilor, tutorelui sau reprezentantului legal.

Utilizatorii pot solicita oricand stergerea contului. In urma unei astfel de solicitari, Compania va sterge informatiile care nu mai trebuie pastrate si va restrictiona accesul sau utilizarea oricaror informatii care trebuie inca pastrate.

Dreptul la restrictionarea prelucrarii Ne puteti cere sa restrictionam prelucrarea datelor dumneavoastra personale in urmatoarele cazuri:

  • contestati exactitatea datelor dumneavoastra personale, dar pentru o perioada care ne permite sa verificam exactitatea datelor;
  • prelucrarea este ilegala si nu sunteti de acord cu stergerea datelor cu caracter personal, dar ne solicitati in schimb restrictionarea prelucrarii lor;
  • nu mai avem nevoie de datele dumneavoastra personale, dar ni le solicitati pentru constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta;
  • a opuneti prelucrarii datelor dumneavoastra personale, atunci cand prelucrarea datelor cu caracter personal are drept scop marketingul direct, pentru intervalul de timp in care se verifica daca drepturile noastre legitime prevaleaza asupra drepturilor dumneavoastra.
Dreptul la portabilitatea datelor Ne puteti solicita sa va transmitem datele cu caracter personal care va privesc si pe care ni le-ati furnizat intr-un format structurat, utilizat in mod curent si care poate fi citit automat si aveti dreptul de a transmite aceste date altui operator, in urmatoarele cazuri:

  • prelucrarea se bazeaza pe consimtamant;
  • prelucrarea este efectuata prin mijloace automate.
Dreptul la opozitie Aveti dreptul de a va opune prelucrarii atunci cand:

  • prelucrarea este necesara pentru indeplinirea unei sarcini care serveste unui interes public,
  • prelucrarea este necesara in scopul intereselor legitime urmarite de noi sau de o parte terta, inclusiv crearii de profiluri pe baza respectivelor dispozit

In asemenea caz, nu mai prelucram datele dumneavoastra cu caracter personal, cu exceptia cazului in care demonstram ca avem motive legitime si imperioase care justifica prelucrarea si care prevaleaza asupra intereselor, drepturilor si libertatilor dumneavoastra sau ca scopul este constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta.

Dreptul de a va opune unui proces decizional individual automatizat, inclusiv crearea de profiluri Aveti dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automata, inclusiv crearea de profiluri, care produc efecte juridice ce va privesc sau care va afecteaza in mod similar intr-o masura semnificativa.

Aceste drept are anumite limitari, anume:

  • decizia automata este necesara pentru incheierea sau executarea unui contract intre dumneavoastra si noi;
  • decizia este autorizata conform normelor legale;
  • avem consimtamantul dumneavoastra explicit in acest sens.

In asemenea caz, ne puteti trimite o cerere pentru ca datele dumneavoastra personale sa fie supuse unui proces manual de prelucrare.

Va rugam sa retineti ca:

  • va puteti retrage consimtamantul pentru marketing direct in orice moment prin urmarea instructiunilor de dezabonare din fiecare e-mail/sms sau alt mesaj electronic.
  • daca vrei sa va exercitati drepturile, o puteti face prin transmiterea unei cereri scrise, semnate si datate la adresa de e-mail: office@ionuttatar.ro sau prin vreun alt mod prin care Compania vi-l pune la dispozitie si este evidentiat in aceasta Politica
  • drepturile enumerate mai sus nu sunt absolute. Exista exceptii, de aceea fiecare cerere primite va fi analizata astfel incat sa decidem daca este intemeiata sau nu. In masura in care cererea este intemeiata, va vom facilita exercitarea drepturilor. Daca cererea este neintemeiata, o vom respinge, insa va vom informa asupra motivelor refuzului si asupra drepturilor de a depune o plangere la Autoritatea de Supraveghere si de a va adresa justitiei.
  • vom incerca sa raspundem solicitarii in termen de 30 de zile. Cu toate acestea, termenul poate fi prelungit in functie de diferite aspecte, precum complexitatea cererii, numarul mare de cereri primite sau imposibilitatea de a te identifica intr-un termen util.
  • este posibil ca in anumite cazuri sa fim nevoiti sa solicitam o anumita taxa pentru exercitarea drepturilor, in special atunci cand consideram ca aceasta este nejustificata. In acest caz, va vom informa in termenul legal despre necesitatea achitarii taxei si vom proceda la solutionarea cererii numai dupa ce aceasta taxa a fost achitata.
  • este posibil ca in anumite cazuri sa nu putem sa furnizam informatiile cerute pentru ca ar implica „date mixte”, adica si date personale care apartin altor persoane si pe care nu le putem confidentializa in mod rezonabil si eficient. Intr-un asemenea caz te vom informa in termenul legal, inclusiv asupra faptului ca vei putea depune o plangere la autoritatea competenta.
  • daca, desi depunem toate eforturile, nu reusim sa va identificam, iar dumneavoastra nu ne furnizati informatii suplimentare pentru a reusi sa va identificam, nu suntem obligati sa dam curs solicitarii.

17. Plangeri

Daca doriti ca datele dumneavoastra personale sa fie accesate, actualizate, rectificate sau sterse in anumite circumstante (de exemplu, atunci cand datele personale nu mai sunt necesare in scopurile mentionate mai sus), daca doriti sa solicitati restrictionarea prelucrarii datelor in anumite circumstante (de exemplu, atunci cand contestati exactitatea datelor – pentru o perioada care ne-ar permite sa verificam exactitatea datelor in cauza); daca doriti sa depuneti o plangere la noi, daca doriti sa va opuneti prelucrarii datelor si doriti, in orice moment, sa va retrageti consimtamantul pentru prelucrarea datelor dvs. personale pe care le-ati acordat anterior, ne puteti notifica in orice moment prin intermediul unei cereri scrise, datate si semnate, la urmatoarea adresa: […] sau la adresa de e-mail office@ionuttatar.ro sau puteti contacta responsabilul cu protectia datelor la nivelul Companiei, […], in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal in cadrul Companiei

Pentru exercitarea acestor drepturi, precum si pentru orice intrebari suplimentare cu privire la aceasta notificare sau in legatura cu utilizarea, de catre Companie, a datelor personale, va rugam sa ne contactati alegand oricare din modalitatile de comunicare descrise mai sus, precizand, totodata, numele dumneavoastra, adresa postala sau de email (in functie de modalitatea prin care doriti sa comunicam), numarul dumneavoastra de telefon precum si scopul cererii dumneavoastra.

Vom depune toate eforturile pentru a rezolva cererea dumneavoastra in cel mai scurt timp posibil

De asemenea, puteti depune o plangere la autoritatea de supraveghere a datelor cu caracter personal. Pentru Romania, datele de contact le gasiti mai jos:

Nume Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal
Adresa B-dul G-ral. Gheorghe Magheru nr. 28-30, Sector 1, cod postal 010336, Bucuresti, Romania
Telefon: +40.318.059.211 sau +40.318.059.212
E-mail anspdcp@dataprotection.ro

18. Schimbari la aceasta Nota

Este posibil sa actualizam ocazional aceasta Nota si va vom notifica prin intermediul platformei sau pe e-mail despre cea mai recenta versiune. Toate actualizarile si modificarile prezentei Note sunt valabile imediat dupa notificare, pe care o vom realiza prin afisare pe site si/sau notificare pe e-mail. Chiar daca nu primiti o notificare, va incurajam sa accesati si sa cititi periodic aceasta Nota pentru a fi la curent cu ultimele versiuni

Acest document a fost ultima oara actualizat la data de 01.05.2022.